פתרון לישיבה נעימה גם בחוץ– פתרונות הצללה למרפסת

בדיוק כפי שאנו נהנים לשבת בנוחות בסלון אין שום סיבה שלא נקבל את הנוחות הזו גם במרפסת, אך כל עוד אין במרפסת הצללה קשה לשבת בה רוב השנה מרוב החום! בשביל פינה נעימה עם צל בביתכם אספנו כאן אפשריות מספר של פתרונות הצללה למרפסת שמש.

אופציות שונות  לפתרונות הצללה –

  • סוכך זרועות חשמלי למרפסת – זוהי אחת האופציות הטובות והאיכותיות שקיימות כרגע בשוק. סוכך זה פופולארי מאד בזכות היותו פשוט אך יעיל באותה המידה כמו סוככים בעלי טכנולוגיה יותר מתוחכמת. הסוכך מורכב לרוב מזרועות אלומיניום ומכוסה בבד ומנגנון גלילה חשמלי, בזכות כל אלו ניתן לשלוט על כמות האור במרפסת בקלות עם מתג או שלט.

עם זאת, החיסרון של סוכך זה הוא שהוא לא סוכך שמתאים לתנאי חורף מפני שרוח חזקה עשויה לפגוע בו, על כן אם אתם מעוניינים בסוכך הזה תצטרכו לקפל אותו בחורף.

  • סוכך מרקיזה – פתרון הצללה זה גם פופולארי מאד. בניגוד לסוכך הזרועות סוכך מרקיזה מתאים לכל ימות השנה כולל החורף. הוא מורכב מיריעת פלסטיק אטומה לגשם ועמידה לרוחות כך שתוכלו להשאירו פתוח לאורך כל השנה. סוכך מרקיזה מתקפל לצורת רבע כדור אך גם אותו ניתן לשדרג לסוכך חשמלי אם מתקינים בו מנוע.

תוכלו גם להסתפק באמצעים ידיים של גלגול המרקיזה מעלה בלי לשדרג את הסוכך לחשמלי ועדיין תקבלו מוצר נוח ויעיל.

  • פרגולה תלויה – פרגולות תלויות הן פתרון הצללה מעולה למרפסת וזהו גם פתרון חדשני ביותר. פרגולה תלויה איננה נתמכת על ידי עמודים וזקוקה להישענות על קיר אחד בלבד. על כן היא מושלמת למרפסות ומהווה פתרון אלגנטי וקומפקטי בחלל המרפסת שלכם שעושה את העבודה ביעילות.

אם בחרתם בפרגולה תלויה כדאי לוודא שהיא עשויה מאלומיניום איכותי כדי שתלווה אתכם לאורך שנים ארוכות. מאפיין נוסף של הפרגולה הוא שכמו לסוכך המרקיזה גם לפרגולה מסוג זה ניתן להוסיף מנוע כדי לשלוט בכמות האור במרפסת.

בזכות כל פתרונות הצללה למרפסת המוצגים לעיל תוכלו ליצור במרפסת שלכם פינה נעימה ונוחה המגנה עליכם מהשמש. כיום קרינת השמש מתחזקת מיום ליום ופוגעת בעורנו ובבריאותנו כמו גם במתקנים המגנים עלינו מהשמש. כדי להתמודד עם בעיית הדהייה נוצר מבחר עצום של פתרונות הצללה שמגנים עליכם מהשמש ומוגנים ממנה בעצמם בזכות טכנולוגיות חדשניות.

חשוב לציין כי החשיבות של השימור לאורך זמן של פתרון ההצללה בו תבחרו אינו פחות חשוב מהשמירה על בריאותכם. הבחירה לשים סככה, פרגולה או כל דבר אחר בו תבחרו יכולה לשמור עליכם מקרני השמש היוקדות בקיץ. החום בארץ אינו רק קשה לסבול מפאת המעלות אלא גם יכול לפגוע בבריאות באופן משמעותי לאורך זמן לכן הבחירה לשים פתרון הצללה יכולה לשמור ולהגן עליכם.

איפה למצוא פתרונות אלו?

סוככי 4 העונות היא חברה המתמקצעת בכל פתרונות ההצללה החדישים והאיכותיים ביותר. החברה מספקת פתרונות הצללה לאנשים פרטיים, עסקים, מוסדות וכל מי שמעוניין בכך. תוכלו למצוא באתר פתרונות הצללה שונים מסוככים וסוככים חשמליים ועד שמשוניות, ברזנטים, רשתות צל וכל פתרון הצללה שתוכלו לחשוב עליו.

המגוון הרחב והחדשני של פתרונות ההצללה אינו הדבר החשוב היחיד לסוככי 4 העונות, החברה שמה דגש על יחס אדיב ומקצועי לכל אחד מלקוחותינו ושמירה על איכות גבוהה ביותר של מוצריה. כל העבודות בחברה מלוות בבקרת מהנדס מוסמך ומקצועי בכל שלבי התכנון כדי לספק ללקוחות את הפריטים האיכותיים ביותר.      


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.