סככות למרפסת בהתאמה אישית מדויקת

חברת סוככי 4 העונות מתמחה מזה שנים בפתרונות הצללה לכל המגזרים והמקומות, ובכלל זאת גם סככות למרפסות המעניקות הצללה מצוינת מפני קרינת השמש, ולפי בחירת הלקוח גם מגשם. אנו מייצרים קונסטרוקציה חזקה במיוחד עבור סככות למרפסת במפעלנו שבאזור התעשייה טמרה, ולכך מצטרפים מנגנונים אירופאיים ובדי איכות חזקים במיוחד שנתפרים במתפרת הבית שלנו. כך, ביכולתנו להעניק לכל לקוח סוכך הצללה למרפסת המתאים במדויק להעדפותיו וטעמו, לגודל המרפסת הדרושה בקירוי ולמסגרת התקציב הנתונה.

סככות למרפסות – החלטה נבונה

אם אתם מחפשים סככות למרפסות שמש הרשו לנו לברך אתכם על ההחלטה הנבונה. אתם בוודאי מוקירים את המרפסת שלכם המאפשרת להירגע ולנוח בתום יום עבודה או בסופי השבוע, לשאוף קצת אוויר, לצאת מבין 4 הקירות של הבית ולהתבונן בנוף. המרפסת היא ללא ספק מהאזורים היותר חשובים בבית, בו אתם מארחים חברים ובני משפחה, מגדלים עציצים, עושים על האש ועוד – וכמובן שתרצו שהיא תמלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר.

יחד עם זאת, מרבית המרפסות בישראל סובלות משעות ממושכות של קרינת שמש ישירה, בין אם היא מסה את כל המרפסת או רק חלקים מסוימים ממנה בשעות היום. כידוע, החשיפה לקרינה איננה מומלצת מבחינה בריאותית, אך מעבר לכך – פשוט לא נעים להתבשל מחום ולהזיע. כך יוצא שמרפסות רבות ללא קירוי פשוט אינן מנוצלות במשך שעות רבות, בעיקר בחודשים היותר חמים של השנה, וכאן נכנסות לתמונה סככות צל למרפסת.

יש לציין כי חלק מהסככות הללו גם מעניקות הגנה מעולה מפני גשם, דבר המאפשר ליהנות מהאיכויות של המרפסת גם בחודשים היותר רטובים של השנה. מעבר לכך, הן מספקות הגנה טובה על רהיטים ותכולה אחרת שאתם מחזיקים במרפסת, שבהחלט יכולים לסבול נזקים עקב חשיפה ממושכת לשמש ולגשם.

סוגים שונים של סוככים

תחת הכותרת של סככות למרפסת מסתתרות הרבה אפשרויות מבחינת חומרי גלם, סוגי וכמות זרועות, סככות קבועות או מתקפלות, עם קיפול ידני או חשמלי וכן הלאה. כך לדוגמא, תוכלו להזמין מחברתנו סוכך קסטה, סוכך זרועות מתקפל מאלומיניום שהבד שלו מתקפל לתוך צילינדר שמגן על הבד מלכלוכים בחורף ונותן מראה נעים ואסתטי. מדובר בסוכך מאוד חזק שלפי הצורך יכול להגיע עם שתיים, שלוש או ארבע זרועות, והתוצאה האלגנטית המרשימה יכולה להתאים אף לווילות ומרפסות בדירות יוקרה. את כל עבודות התכנון והביצוע יבצע עבורכם הצוות המקצועי של חברתנו, כאשר אתם כמובן שותפים מלאים לבחירות שנעשות על הדרך.

עוד סוג של סככות למרפסות הן המרקיזות, שבעבר שימשו בעיקר בבתי עסק המחזיקים חללים חיצוניים ובכניסות, אך בזכות המראה היפה והעמידות הגבוהה שלהן כיום ניתן לראות אותן גם במרפסות של דירות ובתי פרטיים. כאמור, מדובר במוצר עמיד מאוד המגיע עם קונסטרוקציה חזקה שאנו מייצרים, ואחד היתרונות הבולטים שלו הוא המראה האלגנטי שתורם לחזות החיצונית של הבית ויכול להשתלב עם שלל סגנונות,, בצבעים והדפסים שונים. יש לציין כי המרקיזות יכולות להפוך את המרפסת למרחב נעים ונוח בימות הקיץ, אך מכיוון שהן עמידות גם בפני רטיבות אפשר לשבת במרפסת יבשה גם בחורף – מבלי שהמים מחלחלים בין הסככה לקיר. ולבסוף, חשוב לדעת שמדובר בסוכך מתקפל, בדרך כלל ידני עם משיגה בחבל, אך בהחלט אפשרי גם מנגנון עם מנוע חשמלי המאפשר קיפול ופרישה בלחיצת כפתור.

מעבר לכך, בהחלט ניתן להזמין מאיתנו גם סככות למרפסת שמש שהינן קבועות. חברתנו תייצר סוכך קבוע לפי הגודל של האזור המבוקש לקירוי ובהתאם לסגנון המבוקש, כך שתיהנו מפתרון הצללה אסתטי ועמיד, מאסיבי וחזק. מדובר בקונסטרוקציה מברזל מגולוון צבוע בצבע יסוד עם 3 שכבות שמן, ויריעה של שמשונית PVC עמידה וחזקה תוצרת כחול-לבן. במפעלנו מבוצעות עבודות המסגרות בליווי של מהנדס קונסטרוקטור, ותוך תשומת לב מרבית לגימורים מושלמים.

פנו אל המומחים לסככות

סוכך הצללה למרפסת נועד לשמש אתכם בבטחה ובנוחות למשך שנים רבות. לכן, אל תתפשרו על איכות ופנו אל המומחים לסככות של חברתנו. לאורך השנים סיפקנו סככות למרפסות לשורה ארוכה של לקוחות פרטיים ועסקיים, עם איכות גבוהה ביותר של עבודה, חומרים ובדים, וכמובן התקנות בהתאם לכל תקני הבטיחות הנדרשים. יחד עם זאת, אם תפנו אלינו לקבלת הצעת מחיר בוודאי תגלו שאנו מציעים על סככות למרפסת מחיר משתלם במיוחד ונמוך מכל גורם אחר בענף.

לפרטים נוספים על תכנון, בחירה, הכנה והתקנה של סככות למרפסת, הנכם מוזמנים לפנות לצוות המקצועי של חברתנו בטלפון :0526619303 .

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.