פתרון הצללה חדשני ויעיל – סככה מתקפלת למרפסת מחיר

כיום קיימים בשוק פתרונות הצללה שונים שיכולים לספק לכם הגנה מהשמש ופינה נעימה לשבת בה במרפסת. אך לא כל הפתרונות יעילים באותה המידה, חלקם לא מתאימים לכל העונות, חלקם לא עמידים לאורך זמן רב וחשוב לבחור פריט עמיד שלא תצטרכו להחליף כשזה מגיע לפתרון הצללה.

סככה מתקפלת למרפסת מחיר היא פתרון מעולה לבעיות שיכולות להיווצר עם פתרונות הצללה אחרים. נפרט כעת על היתרונות של סוג הצללה זה.

יתרונות הסככה המתקפלת למרפסת –

  • חומר איכותי ועמיד:

סככה מתקפלת עשויה מחומרים איכותיים אשר מאפשרים שימוש לאורך זמן רב בלי דאגה שמא הסככה תהפוך בלויה או תתפרק. מוצרי הצללה רבים דוהים עם הזמן והופכים בלויים מפאת חוזק קרני השמש במדינה אך החומרים האיכותי במיוחד מהם עשויה הסככה המתקפלת יותירו את הסככה שלכם בעלת מראה חדש ואסתטי לאורך זמן.

  • מתקפל לנוחותכם:

הסככה המתקפלת מגיעה עם מנגנון שנוצר במיוחד בשביל הנוחות של המשתמשים בה. העובדה שהסככה מתקפלת מאפשר לכם לשלוט על השמש ועל מידת ההצללה שאתם מעוניינים בה. לעומת סככות שאינן מתקפלות כאן אתם השולטים בתאורה ולא הסככה, לכן משפחות ועסקים רבים במדינה כבר קנו סככה מסוג זה.

  • עמידה בתנאי מזג האוויר לאורך השנה:

ישנם סוגים שונים של פתרונות הצללה בלא מתאימים לתנאי מזג האוויר לאורך כל השנה ובפרט לאורך חודשי החורף. גם לא כל הסוככים מתאימים לכך אבל ישנם סוככים מתקפלים אשר עמידים לרוחות ולגשמים בזכות החומר ממנו הם עשויים ויתרון משמעותי של סוכך מסוג זה כדי לא להיפגע בחורף הוא העובדה שהסוכך מתקפל. 

בחודשי החורף תוכלו פשוט לקפל את הסוכך שלכם במידה ויורד גשם או שיש רוח חזקה כדי לא לפגוע בו. גם כך אין שימוש רב לסוכך בזמן החורף משום שהוא נועד לשמור עליכם מהשמש אז אין בכך שום פגיעה בנוחותכם.

סוגי סככות –

  • סוכך חשמלי:

הסוכך החשמלי הוא סוכך בעל טכנולוגיה ידנית אנלוגית חדישה שקיימת בסוככים עם טכנולוגיה חשמלית וזהו סוכך אהוב ונפוץ שהפופולאריות שלו עולה מדי שנה. אמנם אלו סוככים יותר יקרים אך ההתקנה שלהם פשוטה והם מהסוככים האיכותיים ביותר בשוק כיום.הסוכך החשמלי אטום לשמש ולגשם ובנוסף לכל זאת הוא מעניק מראה עיצובי אסתטי וחדיש למרפסת שלכם בלי להתפשר על האיכות.

  • סוכך זרועות:

סוכך הזרועות הוא מהכוכבים הגדולים בעולם הסככות בישראל. הסוכך הנ"ל מעניק מספר רב של יתרונות לרוכשים אותו ביניהם איכות הגנה מעולה, תחזקה קלה לתפעול, פשוט להתקנה ובנוסף לכל זאת יש מגוון רב של דגמים ועיצובים כך שזהו סוכך שמתאים לכל כיס. 

מחיר סוכך הזרועות נחשב לזול יחסית בענף פתרונות ההצללה אבל זה לא גורע מכך שמדובר במוצר מצוין, עמיד ואיכותי ובחירה מעולה לבתים ועסקים רבים.

סככה מתקפלת במחיר הוגן רק בסוככי 4 העונות

סוככי 4 העונות היא חברה מקצועית, אמינה ובעלת ותק במתמחה בייצור ואספקה של כל פתרונות ההצללה. סוככי 4 העונות שמה דגש על ייצור מוצרים איכותיים מא' ועד ת' ומעניקה ללקוחות שלה אמינות מרבית. כל שלב בייצור של פתרונות ההצללה מפוקח על ידי מהנדס מקצועי ובכיר וכל הצוות שלנו מחויב לתת שירות אדיב ומקצועי תוך עמידה בלוחות הזמנים המוצבים.

אנו מוודאים להעניק ללקוחות שירות אדיב כמו גם מוצר איכותי אותו אנו מתאימים לצרכים של כל אחד מהלקוחות כדי לענות על סדר עדיפויותיו. לפרטים נוספים וליצירת קשר מוזמנים ללחוץ כאן .

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.