מגוון סוגי סוככים למרפסת בצפון

אזור הצפון הוא יחסית ממוזג, אך כל מי שמתגורר בו יודע היטב כי לא חסרים ימים שטופי שמש, חמים ואף לחים. וכמובן, באזור זה לא חסרים ימי גשם. לכן, קיים ביקוש גבוה עבור סוככים למרפסת בצפון מחברתנו, המספקת אותם בקשת רחבה של דגמים, מידות, צבעים, אפשרויות פתיחה וסגירה ומחירים, ובהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

ליהנות מהמרפסת שלכם

אין ספק כי המרפסת היא מהאזורים החשובים בבית, בו אנו אוהבים לנוח ולהירגע, לנשום קצת אוויר, להתבונן על הנוף האורבאני או הכפרי הנשקף מהבית, וכן לארח חברים ובני משפחה. יחד עם זאת, כמעט כל המרפסות סופגות רמה כזו או אחרת של שמש, במיוחד אם הן פונות לכיוון דרום, אך גם מרפסות מערביות מקבלות הרבה קרינה וחום בשעות אחה"צ, ומרפסות מזרחיות בשעות הבוקר. המטרה הראשונה של סוככים למרפסת בצפון או בכל אזור אחר בארץ, היא לאפשר שהייה נעימה, נוחה וקרירה במרפסת תוך הימנעות מחשיפה מיותרת לשמש ושמירה על הבריאות. כמו כן, ההגנה מקרינת השמש עוזרת לשמור על פריטים שנמצאים במרפסת, החל בספה וכיסא, ועד לעציצים או מנגל.

בנוסף לכך, חלק מהסוגים של סוככים למרפסות גם מספקים הגנה מלאה מפני רטיבות וגשם. מדובר בסוככים עמידים בפני מים המאפשרים לשמור על מרפסת יבשה אפילו בימים הגשומים, ולהמשיך ליהנות ממנה גם בחודשים אלו. ושוב, הסוכך שומר על רהיטים ופריטים אחרים מפני נזקי רטיבות, וישנם גם סוככים עם סגירות צדדיות המקנים הגנה מרוחות ומעניקים פרטיות משכנים שנמצאים בקומות המקבילות. אז כפי שאומרים: כל בית צריך מרפסת, וכל מרפסת צריכה סוכך. כאן בדיוק נכנסת חברתנו לתמונה.

מומחים לסוככים

חברת סוככי 4 העונות כשמה כן היא – מספקת פתרונות לכל עונות השנה לפרטיים עסקים ומוסדות. הסוככים שלנו מיוצרים באיכות גבוהה ביותר של בדים, חומרים ועבודה, עם מנגנונים אירופאים של פתיחה וסגירה, וכל זאת בליווי ובקרה של מהנדס בכיר. לרשותכם עומד צוות עובדים מיומן מכל התחומים הנדרשים, החל בפרזול ועד למסגרות, אשר יודעים להכין ולהתקין סוככים בכל תנאי ומצב. אנו שמים דגש על מתן שירות מקצועי, אמין, אדיב ומהיר, תוך התאמה אישית של הסוכך לרצונות, למסגרת התקציב ולתנאים בשטח, וכל זאת במחירים הוגנים ותחרותיים במיוחד.

לבחור נכון את הסוכך שלכם

כאשר מדברים על סוככים למרפסת בצפון מתכוונים למעשה לשורה ארוכה של מוצרים, ויש להתאים את הבחירה למידות השטח המבוקש להצללה, לכמות השמש הישירה במקום שמבקשים לחפות, לעיצוב הבית מבחינה פנימית וחיצונית, ולמסגרת התקציב. מעבר לכך, אם עדיין לא החלטתם באיזו חברה לבחור, שימו דגש רק על חברות שמספקות סוככים עמידים ואיכותיים מבחינת חומרי הגלם, דרך הייצור, מראה הסוכך וכמובן גם הרמה המקצועית של ההתקנה. אל תתפשרו על מוצרים באיכות ירודה, וכך תזכו בסוכך השומר על מראה טוב ומעניק הגנה מרבית לאורך שנים של שמש, גשם, רוחות ואבק. 

מעבר לכך, כדאי להכיר את סוגי הסוככים השונים שיש בשוק ומתאימים למרפסות, למשל סוככי מרקיזה, קסטה, סוככי זרועות, סוככים מתקפלים או קבועים, מסכי גלילה להצללה המונעים חדירה אור ומעניקים פרטיות, וכדומה. באמצעות הצוות המקצועי שלנו תוכלו גם להבין איזה סוג של סוכך הוא המתאים ביותר עבורכם, למשל סוככים מתקפלים מצוינים למי שמעדיף ליהנות משמים פתוחים כשהשמש מאפשרת זאת. או למשל, סוככים עם מנגנון סגירה וקיפול חשמלי מתאימים למי שמוכן להשקיע מעט יותר וליהנות משליטה קלה ונוחה בלחיצה כפתור ללא מאמצים מיוחדים.

כמה מילים על סוככים קבועים

יש בעלי מרפסות בצפון המעוניינים דווקא בסוככים קבועים, אותם חברתנו מייצרת בהתאמה אישית לפי דרישות והעדפות הלקוח – בין אם הוא אדם פרטי או בעל עסק. אנו יודעים לעצב את הסוככים בדיוק לפי הסגנון המבוקש במתחם המקורה, דבר שנותן פתרון הצללה עמיד ואסתטי, חזק ומאסיבי שמתאים למרפסות בכל גודל. הקונסטרוקציה הקבועה עשויה מברזל מגולוון וצבועה בצבע יסוד עם שלוש שכבות שמן, ומעליה מתוחה שמשונית פי.וי.סי של החברה הישראלית “EREZ” 610. את הקונסטרוקציה אנו מייצרים במפעל בעוביים שונים בהתאם לגדלים ולמומנט הנדרש לנשיאה, כאשר כלל עבודות המסגרות מתבצעות בליווי של מהנדס קונסטרוקטור והקפדה מרבית על איכות הגימורים. כפי שתוכלו לראות באתר שלנו, אנו מציעים עיצובים מגוונים וייחודיים של סוככים קבועים, כך שאתם נהנים מחופש בחירה גדול וממוצר המשתלב היטב בעיצוב הבית ועם המראה המבוקש.

לפרטים נוספים על תכנון, בחירה, הכנה והתקנה של סוככים למרפסת בצפון, הנכם מוזמנים לפנות לצוות שלנו המקצועי של חברתנו בטלפון 0747081011.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.