סגירת פרגולה לחורף – מחיר

רוצים לדעת מה המחיר של כיסוי חורף לפרגולה? הגעתם למקום הנכון. צוות המומחים של "סוככי 4 העונות" הכין עבורכם ניתוח שלם של כל מה שאתם צריכים לדעת על סגירת חורף – מה היתרונות של סגירה כזו, כיצד תזהו סגירת חורף איכותית ומה משפיע על הרכב המחיר. כל הפרטים ועוד, בשורות הבאות.

מהי הפרגולה?

הפרגולות מוגדרות כמבנה חוץ חסר קירות ובעל תקרה המייצרת צל והגנה מפני שמש ישירה. גג הפרגולה בנוי מקורות צולבות הנתמכות על ידי סדרה של עמודים אנכיים חזקים. במרבית המקרים, הפרגולות ממוקמות בחוץ הבית, בגינה, במרפסת או בשטח הפתוח. תפקידן העיקרי הוא ליצור אזור מוצל המאפשר ישיבה נעימה ללא מגע של שמש ישירה. כפי שניתן להבין, הפרגולות הן פתרון נהדר לימי הקיץ החמים, אך בימי החורף אנו נתקלים בבעיה – הפרגולה אינה אטומה ומים ורטיבות חודרים אותה בימים הגשומים.

סגירת פרגולה לחורף

הפתרון לבעיה החורפית הוא פשוט למדי, אך גם יעיל מאוד. סגירת הפרגולה באמצעות מסכי גלילה העשויים מבד ברזנט תבטיח לכם אטימות מיטבית למים, תספק לכם הגנה מפני הרוחות ותאפשר לכם לחמם את אזור הפרגולה בצורה יעילה בהרבה. הברזנטים לסגירה פרגולה מיוצרים לרוב מחומר הקרוי PVC, זהו חומר הידוע ביכולות עמידות וביכולות של איטום ועמידות למים. מסכי הגלילה מגיעים במגוון רחב של דגמים ומידות, כך שכל אחד יכול בקלות להתאים את המסך למידות הפרגולה המדויקות שלו.

מסכי גלילה – יתרונות

על חלק מהיתרונות כבר עברנו, אך כדאי להכיר את כל היתרונות בצורה יסודית לפני שמחליטים לרכוש ולהשקיע במסכי גלילה:

  • עמידות למים – בראש ובראשונה, מסכי הגלילה עשויים מחומר המאופיין בעמידות גבוהה למים, הדבר הופך אותם לפתרון האידיאלי לסגירת החורף.
  • תנאי מזג אוויר נוספים – המסכים מספקים לכם גם עמידות לרוח קיצונית ומאפשרים לצבור חום בצורה יעילה ואפקטיבית יותר.
  • גמישות – המסכים מיוצרים מברזנט, הידוע כחומר גמיש ונוח לשימוש. הדבר מאפשר קיפול מהיר של המסכים כאשר נגמר החורף ומתחיל הקיץ.
  • תמורה למחיר – ביחס לכל היתרונות וביחס לעובדה שמסכי הגלילה נחשבים למוצר עמיד במיוחד, מחירם הסופי נותר משתלם ואטרקטיבי.

איך תזהו מוצר מערכת סגירה איכותית?

ישנן חברות רבות אשר מייצרות או מייבאות מסכי גלילה או מוצרי סגירה אחרים. לצערנו, לא כל המוצרים עומדים בסטנדרט גבוה מספיק, וחלקם אינם מצליחים לעמוד במשימה בצורה מוצלחת. כך תוכלו לזהות סגירת חורף איכותית:

  • חומר גלם – חומר גלם משובח הוא הבסיס ליצירת מוצר איכותי. ככל שחומר הגלם הבסיסי יהיה טוב ואיכותי יותר, כך גם המוצר הסופי יוכל להיות טוב יותר, לעמוד במשימה בצורה טובה יותר ולספק לכם שנות שימוש ארוכות ככל הניתן.
  • תהליך ייצור – תהליך הייצור כולל בתוכו את כל שלבי הייצור החל משלב העיבוד הראשוני ועד לשלב הגימורים הסופיים. ככל שתהליך הייצור יהיה קפדני ומדויק יותר ויכלול שיטות ייצור מתקדמות, כך גם המוצר הסופי יהיה טוב ואיכותי יותר.
  • מחיר – מבחינת המחיר, לא נרצה לשלם מחיר נמוך מידי על מוצר נחות, אך גם לא נרצה לשלם מחיר גבוהה מידי על מוצר שאינו מצדיק זאת.

כמה אמורה לעלות סגירת חורף?

מחירן של סגירות החורף השונות הוא דינאמי ומורכב משילוב של מספר גורמים:

  • חומר גלם –חומר הגלם הבסיסי בו ייעשה שימוש לייצור המוצר, ישפיע בצורה משמעותית על מחירו הסופי של המוצר.
  • מידות – כמות הברזנט אשר תידרש על מנת לסיים את עבודת הסגירה תשפיעה גם היא על מחיר העסקה הסופי.
  • מורכבות ביצוע – לעיתים ישנו צורך להזמין סגירה במידות מיוחדות, הדבר עשוי להשית עליכם עלויות רכישה נוספות.
  • הפירמה – בשורה התחתונה כל חברה מתמחרת את מוצריה בצורה שונה, לעיתים אנו משלמים סכום נוסף רק על שם של מותג מוכר.
  • כוחות שוק – ישנם כוחות הפועלים בשוק ומנהלים מערכת יחסים של היצע וביקוש. מערכת זו עשויה גם היא להשפיע כל המחיר.

איפה קונים סגירת חורף?

את סגירות החורף הטובות והמשתלמות בישראל תוכלו למצוא אך ורק ב-"סוככי 4 העונות". אנו מציעים לכם מגוון רחב של סגירות חורף ופתרונות הצללה, ברמת האיכות הגובהה ביותר וברמת המחירים הזולה בישראל. נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם מענה מקיף לכל שאלה או בקשה שעלולה לצוץ. ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים – חייגו: 04-6889698.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.