מתגוררים בחיפה ומחפשים חברה צפונית, ותיקה ואמינה, שתספק לכם סגירת חורף איכותית? הגעתם למקום הנכון!

חברת "סוככי 4 העונות", הממוקמת באזור התעשיה טמרה, מציעה לכם מגוון רחב של סגירות חורף איכותיות, במבחר של גדלים ודגמים, מחירים משתלמים במיוחד ותחת תו האיכות והשירות של הצוותים שלנו.

בשנה הבאה נשב על המרפסת

כמעט ואין עוררין כי המרפסת היא החלק הטוב והאהוב ביותר מבין חלקי הבית. המרפסת מאפשרת לנו לצאת החוצה, לנשום אוויר טרי, לספוג מעט קרני שמש חמימות ולעיתים אף להתרחק מהמולת הבית הרוגשת. אך לצד כל היתרונות המשמעותיים שמספקת המרפסת, ישנו חיסרון אחד אותו אנו חשים בכל שנה – תקופת החורף!

בתקופת החורף, צונחת הטמפרטורה, רוחות סערה פורצות מעת לעת וגשמי סופה יורדים מן השמיים ומרטיבים את כל מה שנקרא בדרכם. בין היתר, מרטיבים הגשמים גם את המרפסת האהובה שלנו ובשילוב יתר תנאי מזג האוויר הופכת המרפסת למקום בו בלתי אפשרי לשהות או להעביר את הזמן בנעימים. אך אל חשש, הפתרון לבעיה זו הוא פשוט, קל ליישום ועם זאת, יעיל למדי.

בחורף הבא נשב על המרפסת

אנו מדברים כמובן על סגירת החורף של "סוככי 4 העונות". סגירות חורף, הנקראות גם מסכי גלילה, הן מוצר פשוט, קל להרכבה ויעיל ביותר, אשר מספק לנו את היכולת לאטום כמעט לחלוטין את המרפסת שלנו ולמנוע מגשם, רוחות ורטיבות מלהיכנס פנימה. החלק האוטם של מסכי הגלילה מיוצר מיריעת ברזנט רחבה, אשר מספקת יכולות איטום מתקדמות, מונעת מ-מים להיכנס פנימה, עוצרת בדרך גם את רוחות החורף החזקות ותורמת גם ליכולת לחמם את חלל המרפסת ביעילות.

מאפיינים של מסך גלילה איכותי

מסכי הגלילה הם מוצר נפוץ למדי, ניתן למצוא אותם בשימושים של מוסדות עסקיים, גופים ציבוריים וגם בבתים ודירות פרטיים. ישנו מגוון רחב של מסככי גלילה בשוק, חלקם טובים יותר וחלקם נחותים. כך תוכלו לזהות בעצמכם מסך גלילה איכותי:

  • חומר גלם – חומר גלם משובח הוא הבסיס של כל מוצר בסטנדרט גבוה. ככל שחומרי הגלם הבסיסיים יהיו טובים יותר, כך גם המוצר הסופי יהיה איכותי יותר, יאפשר לכם ליהנות מכל יתרונות הברזנט, ויספק לכם תקופת שימוש ארוכה ככל הניתן.
  • איכות ייצור – לצד השימוש בחומרי גלם טובים, ישנה חשיבות מכרעת גם לתהליכי הייצור, טכנולוגיות הייצור ואנשי הצוות האחראיים על המלאכה. תהליך ייצור מתקדם, מוקפד ואיכותי הוא הסוד למוצר איכותי ברמת גימור מיטבית.
  • התאמה ללקוח – כאשר מדובר על מסכי גלילה, ישנה חשיבות רבה לדינאמיות של החברה המייצרת וליכולת שלה להתאים את המוצר לצורכי הלקוח. ישנם מרפסות רבות, בעלות מאפיינים ומידות שונות ולכן רצוי כי לחברה יהיה מענה הולם לבקשות מיוחדות של כל לקוח.
  • שימו לב! כי רכישה של מסך גלילה שאינו איכותי דיי הצורך, עלולה לגרום לכם למפח נפש, כאשר המוצר אינו יתפקד כהלכה, אינו יספק לכם את כל היתרונות של מסך גלילה איכותי ולבסוף אף עשוי להשית עליכם עליות נוספות עקב רכישה של מוצר נוסף ואיכותי יותר. 

סוככי 4 העונות – סגירות חורף למרפסת

החברה שלנו היא אחת החברות הוותיקות והמובילות בישראל, אנו מספקים פתרונות הצללה לציבור הישראלי מזה כמה עשרות שנים. את כל הידע והניסיון שצברנו במשך השנים אנו רותמים על מנת ליצור מוצרים מעולים, תוך מתן דגש על איכות חומרי הגלם, איכות העבודה ואיכות אנשי הצוות שלנו. במרוצת השנים סיפקנו אלפי מוצרים למאות לקוחים מרוצים ונשמח לעמוד גם לרשותכם. ליצירת קשר, קבלת פרטים נוספים, תיאום מפגש ייעוץ וביצוע של הזמנות טלפוניות – חייגו: 074-708-1011.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.