סגירת גג לחורף – איך תעשו את זה נכון

רוצים להכין את גג הפרגולה שלכם לחורף ? אל תעשו את זה לפני שתסיימו לקרוא את המדריך הבא. צוות המומחים של "סוככי 4 העונות" הכין לכם את המדריך השלם שכולל את כל מה שאתם צריכים לדעת על סגירת גגות לחורף – מה היתרונות של זה, מהו תהליך ההתקנה וכמה כל העסק צפוי לעלות לכם. נשמע מעניין? כל הפרטים ועוד, בשורות הבאות.

למה לסגור את הגג לחורף?

ראשית, יש להבין מדוע מלכתחילה עלינו לסגור את הגג לקראת החורף. בעוד שהתשובה עשויה להיראות מעט מובנת מאליה, היא טומנת בחובה מורכבויות נוספות אשר אינן נראות בצורה בולטת. מרבית הפרגולות ומבני החוץ הארעיים, אינן מגוננים גם מפני גשם, רטיבות, רוחות ומזג אוויר סוער. לכן, בזמן החורף נרצה להכין אותם ולצייד אותם מבעוד מועד בכיסוי מתאים אשר יהפוך אותם לחסינים לגשם. הדבר אינו יעיל רק בשמירה עלינו מפני טיפות הגשם, אלה גם בשמירה על הציוד היקר שלנו מפני נזקי מזג האוויר. פתרון סגירות הגג הוא פשוט, אך יעיל ביותר והוא מאפשר לנו לשמור על הציוד שלנו וליהנות מהגינה גם בתקופות גשם סוערות.

איך סוגרים את הגג?

סגירת הגג עצמה מתרחשת בעזרת יריעת ברזנט רחבה, אשר מותאמת למידות הגג ומאפשרת יכולות מתקדמות של עמידות למים וליתר מצבי מזג האוויר. לצד סגירת הגג, אנו ממליצים לבדוק גם את האופציה של סגירת המרפסת כולה והפיכתה לאטומה מפני כניסה של מים, רוחות וקור. תהליך התקנת היריעה אינו מורכב וכלל מספר של שלבי עבודה:

  • תכנון – השלב הראשוני בכל פרויקט הוא שלב התכנון. שלב זה כולל תכנון מדוקדק ככל הניתן של כל העבודה, בחירת המוצר המועדף עליכם, הקצאת תקציב, לקיחת מידות, הבנה מהם הכלים להם תידרשו והערכה של זמן משך הפרויקט. ככל שתצליחו לבצע תכנון מדויק יותר, כך העבודה תעבור בצורה חלקה יותר וללא הפתעות לא רצויות.
  • הכנות – לאחר סיום כל התכנונים הנדרשים, הגיע הזמן לבצע את כל ההכנות הנדרשות. להביא את הציוד, לרכוש את כל חומרי הגלם ולבצע הכנות נוספות החיוניות לטובת השלמת המשימה בצורה יעילה, בטוחה ואיכותית.
  • ביצוע – כעת, ניתן לגשת לחלק העיקרי של הפרויקט – שלב הביצוע. ניתן להתקין את יריעת הברזנט, בצורה זהירה ותוך הקפדה על כל הפרטים הקטינים. שלב הביצוע הוא השלב הקריטי מכולם וחשוב מאוד לבצע אותו על הצד הטוב ביותר.
  • גימורים – השלב הכמעט אחרון הוא ביצוע של גימורים ותיקונים קטנים. לאחר סיום שלב הביצוע נרצה לעבור על כל חלקי היריעה ולבדוק כי אכן ביצענו את העבודה בצורה טובה. במידה וישנם תיקונים קטנים זה הזמן לבצעם.
  • תה בגינה – ועכשיו לשלב האהוב עלינו מכל. הרתיחו את המים, הכינו את התה המועדף עליכם, הצטיידו בעוגיות האהובות עליכם, צאו לגינה או למרפסת ותיהנו מהגג האטום החדש שלכם.

טווח מחירים

האמת היא, שהרכב המחיר מושפע משילוב של מספר גורמים שונים אשר יוצרים טווח מחירים רחב ודינאמי למדי. בכל מקרה, אנו ממליצים שלא להתפשר ולבחור בסגירת גג איכותית ויעילה, כזו אשר תוכל לספק לכם את כל היתרונות ותוכל לשרת אתכם נאמנה למשך תקופת שימוש ארוכה ככל הניתן.

סוככי 4 העונות

יריעות ומערכות לסגירת גגות ומרפסות קונים רק, אבל רק, אצל "סוככי 4 העונות". החברה שלנו היא אחת הוותיקות והמובילות בישראל בתחום פתרונות ההצללה והאיטום. במשך השנים שירתנו מאות לקוחות וסיפקנו אלפי מוצרים – נשמח לעמוד גם לרשותכם. ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים – חייגו: 04-6889698.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.