רוצים לעשות סגירות חורף למרפסת או לעסק שלכם? הגעתם למקום הנכון. סוככי 4 העונות מציעים לכם מגוון רחב של מוצרים לסגירת חורף אידיאלית, באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים המשתלמים בישראל. נשמע מעניין? כל הפרטים בשורות הבאות.

למה צריך סגירת חורף?

כולם אוהבים לשבת במרפסת בימי הקיץ החמים – השמש מלטפת את הפנים, אפשר לנשום אוויר טרי וניתן להנות מנוף מצהיב ומראות כמעט מושלמת. אך כל האידיליה הזו מתהפכת כאשר מתחילה לה עונת החורף. בזמן החורף יורדים גשמים בתדירות גבוהה, הרוחות מנשבות בחוזקה והטמפרטורה יורדת הרבה מתחת לרמה שהישראלים יכולים לסבול. עקב כך, היציאה או הישיבה במרפסת הופכים לכמעט ובלתי אפשריים ולמעשה כל אזור המרפסת או הפרגולה שלנו הופך לבלתי שימושי.

הפתרון המושלם – סגירת חורף

לבעיה המשמעותית הזו ישנו פתרון פשוט, אך יעיל למדי, התקנת סגירת חורף והפיכת המרפסת לסגורה. סגירת החורף נעשית לרוב בעזרתם של יריעות ברזנט רחבות, המורכבות יחדיו בדיוק על פי מידות המרפסת, הפרגולה או כל מתחם חוץ אחר אותו נרצה לסגור. הברזנטים עשויים בעצמם מחומר הקרוי PVC, מה שמקנה להם יכולות עמידות למים, רוחות ולרטיבות כללית. השימוש בסגירות חורף הפך להיות נפוץ במיוחד וכיום ניתן למצוא אותם בבתי עסק רבים וגם במרפסות ופרגולות של אנשים פרטיים.

סגירת חורף – יתרונות

לא בכדי הפכה סגירת החורף למצרך כל כך מבוקש ונפוץ, ההתקנה והשימוש בהם נושאים עימם מספר של יתרונות מהותיים:

  • עמידות למזג האוויר – היתרון המרכזי של סגירות החורף הוא מידת העמידות שלהם למים ולרוחות וזאת בנוסף ליכולת שלהם לשפר את אפשרויות צבירת החום בחלל.
  • התקנה פשוטה – במרבית המקרים ההתקנה תהה פשוטה וקלה, לרוב לא יהיה צורך להיעזר בבעל מקצוע וניתן יהיה להתקין סגירת חורף באופן עצמאי.
  • עיצוב – לסגירות החורף מראה אלגנטי ומודרני, ניתן להשיג אותן במגוון עיצובים ובמגוון גדלים. הדבר מאפשר לכל אחד למצוא את סגירת החורף המתאימה ביותר עבור הצרכים והדרישות שלו.
  • נוחות שימוש – השימוש ביריעות ברזנט מאפשר לכל חלקי הסגירה קיפול ופריסה מהירים. כך ניתן לקפל או לפרוס את היריעות בתחילת או בסופו של החורף.

תהליך ההתקנה

כאמור, אחד היתרונות של סגירות החורף השונות הוא תהליך התקנה יעיל ופשוט. על מנת להקל עליכם עוד יותר, פרטנו עבורכם את שלבי העבודה – שלב אחר שלב:

  • תכנון – השלב הראשוני בהתקנה הוא שלב התכנון. יש לבצע תכנון קפדני ומדיוק ככל הניתן, למדוד את מידות האזור אותו תרצו לסגור, להבין איזו סגירת חורף תרצו ולחשוב על כל הפרטים הנוספים אשר יהפכו את ההתקנה למוצלחת ומהירה יותר.
  • הכנות – כעת, ניתן לגשת לביצוע כל ההכנות הנדרשות, הכנת שטח העבודה, רכישת כל חומרי הגלם והבאת כל ציוד העבודה הרלוונטי
  • ביצוע – סוף סוף אנו יכולים להתחיל בשלב הביצוע. מבצעים התקנה זהירה אך מדויקת של כל חלקי הסגירה. חשוב לוודא כי אתם מבצעים את העבודה תוך שמירה על נהלי הבטיחות ותוך עשיית עבודה טובה ואיכותית.
  • גימורים – במקרים רבים, גם כאשר אנו מבצעים עבודה יסודית, ישנם תיקונים וגימורים קטנים. זה השלב לבחון את התוצר הסופי ולבצע תיקונים במידת הצורך.

כאמור, ההתקנה יכולה להתקיים באופן עצמאי, אך במקרים מיוחדים ניתן להזמין בעל מקצוע אשר יבצע עבורכם את ההתקנה בצורה הטובה והמהירה ביותר.

סגירת חורף למכירה – מחיר

מחירם של הסגירות השונות משתנה בהתאם לשקלול של מספר גורמים. הגורמים המשפיעים ביותר על המחיר הם; חומר הגלם ממנו מיוצר המוצר, מידות המרפסת שלכם וכמו כן החברה ממנה תרכשו את המוצר. כמובן כי ישנן עלויות התקנה נוספות במקרים של הזמנת בעל מקצוע או ביצוע של הזמנה בהתאמה אישית. בכל מקרה, אנו ממליצים שלא להתפשר ולרכוש מוצר איכותי ועמיד, כזה אשר יוכל לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר תוך הבטחת זמן שימוש ארוך ככל הניתן.

סוככי 4 העונות

החברה שלנו נחשבת לאחת הוותיקות והמובילות בישראל בתחום פתרונות ההצללה. אנו שמחים על הזכות לספק לציבור הישראלי את המוצרים הטובים ביותר, במחירים המשתלמים ביותר. אנו מציעים לכם מגוון רחב של מוצרים לסגירת מרפסת, הכל ברמת איכות גבוהה, מחירים משתלמים ותחת השירות האדיב והמקצועי של הצוותים שלנו. ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים – חייגו: 04-6889698.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.