מגוון פתרונות הצללה בצפון

חברתנו מציעה קשת רחבה של פתרונות הצללה בצפון בדגש על איכות גבוהה של חומרי גלם ועבודה. על לקוחותינו נמנים בין היתר אנשים פרטיים המבקשים הצללות לגינות, חצרות ומרפסות, בתי עסק, מוסדות כגון בתי ספר וגני ילדים, עיריות ומועצות מקומיות המבקשות הצללה לפארקים ציבוריים ומגרשי ספורט, ועוד. אנו מספקים עבורם שורה ארוכה של פתרונות הצללה בהתאמה אישית מלאה, שהינם חזקים, עמידים, בטיחותיים ועומדים בכל התקנים הנדרשים. כך לדוגמא, ניתן לבחור בהצללות לייקרה ורשתות צל, מסכי הצללה למרפסות, סוככים קבועים ומתקפלים עם סגירה ידנית וחשמלית שגם מעניקים הגנה מפני רוחות וגשם, פגודות, ממבראנות, אוהלי ומפרשי מתיחה מ- PVC, מפרשים ועוד.

חשיבותם של פתרונות הצללה

כידוע, מזג האוויר בישראל הוא ים תיכוני והמשמעות היא מאות ימי שמש בשנה. הקרינה החזקה של השמש אמנם מכניסה אור וצבע לחיינו אך יכולה להיות מלווה גם בנזקים. כולנו מכירים את הבעיות הבריאותיות עקב חשיפה לשמש, ולכן ברור שכדי להכשיר גינה, חצר, פארק או מגרש ספורט לבילוי יש לספק גם הצללה נאותה. יתר על כן, קרינת השמש מזיקה לפריטים שונים שנמצאים בחוץ, למשל נדנדות, מתקני ספורט, ריהוט גינה וכדומה – ושוב – יש צורך בהצללה על מנת לשמור על צבעיהם וחומריהם מפני בלאי מהיר. מעבר לכך, כאשר שטח חיצוני אינו מוצלל קשה מאוד לעשות בו שימוש בימים שטופי שמש, שכן השהייה הופכת להיות לחמה מדי, לא נוחה ומלווה בהזעה רבה. מכיוון שבישראל יש כשמונה חודשים יחסית חמים, יש צורך בהצללה שמאפשרת לשחק, לבלות, לארח ולשבת במתחמים חיצוניים באופן נוח ונעים.

חשיבותם של פתרונות הצללה

אחד מפתרונות ההצללה הנפוצים ביותר הם סוככים, במיוחד למרפסות, המספקים ההגנה גם מפני שמש וגם מפני גשם. קיימים סוגים רבים של סוככים, חלקם קבועים וחלקם נפתחים ונסגרים, חלקם מגיעים עם מנגנון פתיחה חשמלי ואחרים עם ידני/מנואלה, וגם חומרי הגלם וסוגי הבדים משתנים – כך שביכולתנו להתאים לכל אחד את הפתרונות המתאימים לצרכיו ולכיסו. כך למשל, סוככי מרקיזה מספקים הגנה מצוינת בכל ימות השנה, כאשר יש להם גם סגירה צידית המעניקה פרטיות משכנים בעלי מרפסת בקומה המקבילה בבניין. סוככים אלו עמידים לגמרי בפני גשם בלי חלחול של מים בינם לבין הקירות, וכמובן מספקים הגנה מלאה מקרינת השמש. יתר על כן, מדובר בסוככים עמידים מאוד המספקים מענה מצוין לאורך שנים, ואילו החזות המעוגלת שלהם מעניקה מענה אסתטי ועיצובי מצוין המשדרג את חזות השטח המוצלל – בין אם מדובר בבית פרטי או בבית עסק. יש לציין כי גם סוככי הקסטה שלנו מבוקשים מאוד. אלו סוככי זרועות עם מנגנון אירופאי שמתקפל לתוך צילינדר – קסטה – עשוי מאלומיניום חזקה. הצילינדר מגן על הבד מפני צבירה של לכלוכים בחורף, אז הסוכך מקופל, ולכן מתקבל מראה יפה, אסתטי ונקי לכל אורך השנה במרפסות יוקרה ווילות.

מסכי הצללה

מסכי הצללה הם פתרון מצוין למרפסת שרוצים להכשיר אותה לכל ימות השנה, וכן למשרדים המעוניינים בתאורה חסכונית ורגועה. מסכים אלו יכולים גם לשמש כווילונות מתקדמים וגם כחוצצים חלופיים לקירות של פרגולות ומרפסות. המסכים שלנו משלבים טכנולוגיות מתקדמות ופותחו על ידי הצוות שלנו כדי לספק פתרון יעיל ופשוט במחיר אטרקטיבי. את המסכים ניתן להזמין בגדלים שונים לצורך ההתאמה האישית, מה שמאפשר לכסות כל מפתח בבית העסק או בבית. הם עמידים בפני רוחות וניתן להשאירם פרושים ללא חשש גם בימים של רוח, כאשר מנגנון המתיחה והנעילה שלהם הינו נוח מאוד ומספק מסך יציב ומתוח. בנוסף, המסך מונע כניסה של חום, רוח, חרקים ויתושים, ומאפשר חדירה מבוקרת של אור השמש לתאורה הרצויה – מה שמקנה איכות חיים, חיסכון בהוצאות חשמל והנאה מטמפרטורות נעימות.

רשת צל – לייקרה

רשתות צל לייקרה הן פתרון מבוקש ונפוץ מאוד המעניק הגנה טובה מהשמש ועמידות גבוהה לשנים רבות. לציליות לייקרה יש מראה מעוצב ואסתטי, אפשר לכסות עימן שטחים נרחבים באמצעות כושר מתיחה מצוין, אפשר לנקות אותן בקלות רבה וללא מאמצים מיוחדים, ובנוסף לכך – זהו פתרון הצללה בעלויות נוחות יחסית לאפשרויות אחרות – שאפילו ניתן לקיפול ואפסון.

לפרטים נוספים על תכנון, בחירה, הכנה והתקנה של פתרונות הצללה בצפון, הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של חברתנו בטלפון 0747081011.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.