רוצים לצאת למרפסת גם בזמן החורף? כדאי לכם לקרוא את המדריך הבא. צוות המומחים שלנו איגד לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על כיסוי חורף למרפסת – מה היתרונות של זה, מהו הרכב המחיר והיכן תוכלו למצוא את כיסויי החורף הזולים והטובים בישראל – כל זאת ועוד, בשורות הבאות.

למה שנרצה לכסות את המרפסת שלנו?

המרפסת היא ככל הנראה אחד האזורים האהובים ביותר בבית, היא מאפשרת לנו לנשום אוויר טרי, ליהנות מקרני שמש חמימות ולבהות בנוף טבעי או אורבני בנחת ובשלווה. אך לצד כל היתרונות הגדולים, למרפסת ישנו חיסרון אחר משמעותי – תקופת החורף. בזמן החורף המרפסת שלנו הופכת לחדירה למים, טיפות גשם, רוחות וכמעט ובלתי אפשרי לחמם אותה כך שגם קור גדול שורר בה בדרך כלל. שילוב הדברים הללו הופך את אזור המרפסת לכמעט ולא רלוונטי למשך כל תקופת החורף הגשומה. אך אל דאגה, כי הפתרון למצב הזה הוא פשוט ויעיל במיוחד – כיסוי החורף!

מה זה כיסוי חורף?

כיסוי חורף הוא בדרך כלל מוצר המורכב מיריעות של ברזנט ייעודי. ניתן למקם אותו על גג המרפסת שלנו או על דופן האזורים הפתוחים, ובכך ניתן לאטום כמעט לחלוטין את המרפסת. האיטום מאפשר מניעה של כניסת מים ורטיבות, חוסם משבי רוח חריפים ומאפשר יכולת של צבירת ושמירת חום. כיסויי החורף הפכו לפתרון הסגירה הטוב והנפוץ ביותר וכיום ניתן למצוא אותם במגוון רחב של שימושים; שימושים של גופים עסקיים, גופים מוסדיים וגם בשימוש של ידיים פרטיות.

כיסוי חורף – יתרונות

לא בכדי הפכו כיסוי החורף לכל כך נפוצים, השימושים בהם מבטיח למשתמשים הנאה ממספר יתרונות חשובים:

  • עמידות – הברזנט נחשב למוצר חזק ועמיד במיוחד, כך שכיסויי החורף הם בדרך כלל מוצרים בעלי אריכות ימים מרשימה.
  • נוח לשימוש – הברזנטים הם גמישים ונוחים לשימוש, ניתן להתאים אותם בדיוק למידות המרפסת וניתן לקפל ולפרוש אותם בצורה מהירה בתחילה או בסיום של עונת החורף.
  • מחיר – מחיר סגירות החורף הוא זול משמעותית ביחס לפתרונות הסגירה האחרים. הדבר מהווה תמורה בהחלט הולמת ביחס להשקעה הכספית הכרוכה בהתקנת סגירת החורף.

הרכב המחי

מחירם של כיסויי החורף הוא דינאמי ומשתנה בהתאם לשילוב ושכלול של מספר גורמים:

  • חומר גלם – ככל שחומר הגלם ממנו תיוצר סגירת החורף יהיה יקר יותר, כך גם המוצר הסופי יהיה יקר יותר.
  • מידות – מחיר העסקה הסופי תלוי כמובן גם בכמות לה תזדקקו על מנת לכסות את כל שטח המרפסת שלהם. בנוסף ניתן לייחס עלות נוספת למוצרים הנדרשים להתאמה אישית ולבקשות מיוחדות.
  • יצרן – בשורה התחתונה כל חברה קובעת את מחיר מוצריה. לעיתים אנו מוכנים לשלם מחיר מעט גבוה יותר עבור מוצר של חברה מוכרת בתחום.
  • כוחות השוק – הגורם האחרון הוא גורם חיצוני, השפעה של צרכנים אחרים, ואיזונים של היצע וביקוש אשר משפיעים גם הם על רמת המחירים.

בכל מקרה, אנו ממליצים שלא להתפשר ולבחור בדגם איכותי, אשר תואם את מידות המרפסת שלכם, יצליח לספק לכם את כל היתרונות הרצויים, וישרת אתכם נאמנה למשך תקופת זמן ארוכה ככל הניתן. 

סוככי 4 העונות

החברה שלנו היא אחת החברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום פתרונות ההצללה. במשך השנים שירתנו מאות לקוחות וסיפקנו אלפי מוצרים איכותיים ומגוונים. כיסויי החורף שלנו מיוצרים ברמת האיכות הגבוהה ביותר, תוך שימוש בחומרי גלם משובחים, תהליכי ייצור מתקדמים ואנשי צוות מיומנים ומנוסים.

רוצים להזמין כיסוי חורף?

צרו איתנו קשר!

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שלב ולספק לכם מענה מקיף ומקצועי לכל שאלה או בקשה שעשויה לצוץ. ליצירת קשר – חייגו: 04-6889698.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.