הצללה איכותית מתחילה עם תכנון מקצועי של מהנדס!

בכל תכנון ייצור הצללה בצפון, צריך שיהיה לכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. אנחנו בחברת סוככי 4 העונות מספקים לכם צוות מתקינים מקצועי ומהנדס בכיר שישרטט ויתכנן את מתקן ההצללה שלכם. מתקני ההצללה מיוצרים במפעל המתקדם והחדיש שלנו הממוקם באיזור התעשייה טמרה בצפון והם מותקנים אצלכם לאחר בדיקות קפדניות לתקינות ואיכות על פי תקני הבטיחות המחמירים ביותר הקיימים היום. הצוות שלנו מונה עובדי ייצור, עובדי התקנה וכאמור מהנדס בכיר שילוו אתכם לאורך כל תהליך תכנון וביצוע העבודה עד לשלב הסופי של ההתקנה.

מתקני הצללה על פי תקנות הבטיחות

בכל ביצוע עבודה של התקנה, אנחנו בחברת סוככי 4 העונות שמים דגש על הבטיחות ועל עמידה בתקנות הנדרשות לחומרי הגלם. על מנת לשמור על בטיחות המשתמשים שלכם בשטחים הפתוחים בהם יותקנו מתקני ההצללה שלנו, צוות המפעל שלנו מזמין את חומרי הגלם החזקים ביותר לייצור מתקני הצללה. בנוסף לכך, ביצוע עבודת ההתקנה מנוהל על ידי המהנדס שלנו בכדי לוודא כי כל שלבי ההתקנה עוברים פיקוח הדוק לשמירה על כללי הבטיחות הנדרשים, הן במהלך ההתקנה והן במהלך השימוש של מתקן ההצללה לאחר ההתקנה.  

מה עלות ההתקנה של מתקן הצללה?

בכדי לקבל את כל המידע לגבי עלות ייצור והתקנה של מתקני ההצללה שלנו, אנחנו ממליצים לכם לפנות כבר עכשיו לצוות שלנו במפעל ולקבל הצעת מחיר המותאמת לצרכים שלכם. מכיוון שאנחנו מספקים את כל שרשרת השירות הכוללת – תכנון עם מהנדס בכיר, ייצור במפעל מתקדם והתקנה על ידי אנשי מקצוע שלנו, אנחנו מאפשרים לכם לחסוך בעלויות ולהינות ממחירים משתלמים במיוחד לכל התקנה של מתקני הצללה מכל הסוגים הקיימים.

ייצור הצללה בצפון של חברת סוככי 4 העונות!

רוצים להזמין ייצור הצללה בצפון לשטחים הפתוחים שלכם? רוצים לקבל הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה? צרו איתנו קשר עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע באתר או מלאו את פרטי הארגון או העסק שלכם בטופס רישום הפרטים הנמצא כאן באתר. אנחנו נשמח להגיע עד אליכם ולתכנן עבורכם מתקן הצללה מעוצב, מקצועי ובטיחותי לכל שימוש שיחזיק לשנים רבות קדימה ועשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר למתקני הצללה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.