מגרשי ספורט, בניגוד לאולמות ספורט, נמצאים מטבע הדברים בחוץ, חשופים לשמש הישראלית החמה או לחלופין לגשמים ורוחות בחורף. לכן, הצללות מעל מגרשי ספורט הינן אמצעי חיוני לשמירה על השחקנים מפני חשיפה לקרינת יתר של השמש או לפגעי מזג אוויר חורפיים. כאשר מתכננים הצללת מגרשי ספורט, יש לקחת בחשבון שמדובר בשטח גדול ונרחב שיכול להגיע עד לממדים של מאות ואף אלפי מטרים רבועים שלא מאפשרים התקנת עמודי תמיכה במרכזם מעצם היותם מגרשי ספורט פעילים ומונגשים לשחקנים.

כיצד מבצעים הצללות למגרשי ספורט?

בין שמדובר ביריעת רשת או כל אמצעי הצללה אחר, יש לקחת בחשבון שמדובר בגובה רב יותר מאשר במקומות אחרים כמו גני שעשועים למשל, מה שמאתגר עוד יותר את העמידה בתקני הבטיחות המחמירים ביותר הנוגעים לעמידות בפני רוח בפרט, ועמידות בפני פגעי מזג האוויר והזמן כמו גם בפני אש בכלל. חשוב שמערכת הצללת מגרשי ספורט תהיה אפקטיבית בכל עונות השנה ללא צורך בפעולות תחזוקה מיוחדות. על מנת לבצע בהצלחה הצללות מעל מגרשי ספורט שיעמדו בכל התקנים המחמירים, יש לקבען ולחזקן במספר נקודות עגינה חשובות המהוות תמיכה האחת לשנייה ובסך הכל מייצרות מתקן הצללה יציב ואמין. גם פירוק מתקן ההצללה אמור להיות פשוט, מהיר וקל לביצוע, הן במקרה של צורך בתיקון לאחר פגיעה או אם התעורר הצורך בהחלפתו.

אל תתפשרו על איכות!

בכל הנוגע לנושא הצללות מעל מגרשי ספורט- חשוב לדעת שאסור להתפשר על איכות כי מדובר בבריאות ולעתים אף בפיקוח נפש. אצלנו, בסוככי ארבע העונות, מובטחת לכם איכות רב תחומית: מתקני ההצללה שלנו מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר הקיימים בשוק ובטכניקות המתקדמות והחדשניות ביותר, אנשי המקצוע שלנו, החל מהמתכננים ועד לאחרון המתקינים- כולם מקצועיים, מנוסים, מיומנים, ומדויקים, השירות שלנו מהיר, אדיב ואמין ואנו אחראים על התוצרים המוגמרים שלנו. עדות לכך תמצאו בקרב אלפי לקוחותינו המרוצים בכל רחבי הארץ.

הצללות אמינות? סוככי ארבע העונות

אז אם אתם מחפשים הצללות למגרשי ספורט הגעתם לגמרי למקום הנכון. כאן, באתר שלנו, ניתן ליצור קשר און ליין או באמצעות שיחה טלפונית (המספר שלנו מופיע פה בעמוד). נציגים שלנו יענו לכם מידית בכל שעה ויספקו לכם כל אינפורמציה שתבקשו. נשמח לעמוד לשירותכם.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.