רשת הצללה ולייקרה – פתרון מצוין ובמחירים נוחים

חברתנו מתמחה בשורה ארוכה של פתרונות הצללה ואחד מהם הינו רשתות הצללה מסוגים שונים, בדגש על רשתות פוליפרופילן הידועות גם בכינוי רשת צל, ועל רשתות מבד לייקרה איכותי ונאה. בשורות הבאות נביא מידע בסיס על רשת הצללה ויתרונותיה, על מנת שתוכלו לבצע את הבחירה המתאימה ביותר לצרכיכם.

רשת צל בסיסית – פוליפרופילן

אם אתם רוצים רשת הצללה במחיר נוח במיוחד, כדאי לכם לשקול להזמין מאיתנו רשתות פוליפרופילן. מדובר ברשתות נפוצות מאוד בישראל, מדינה חמה ושטופת שמש, המעניקות פתרון יעיל ונוח מאוד. כידוע, ישנה חשיבות רבה להגנה מפני השמש על מרפסות, חצרות, גינות ואזורים פרטיים וציבוריים אחרים, דבר המאפשר להשמיש את השטח גם בימות הקיץ. כאן נכנסות לתמונה רשתות הצל שמעניקות גם הגנה מפני קרינת השמש המזיקה לעור, וגם הצללה המורידה טמפרטורות ומאפשרת לשהות במקום מבלי להזיע ולהתחמם יתר על המידה.

בדרך כלל הרשתות מגיעות בצבע שחור, אם כי בהחלט קיימות גם רשתות בצבעי כחול, ירוק, חום ואפילו לבן. ניתן גם להזמין את הרשתות בכל גודל מבוקש, כאשר ישנן מידת סטנדרטיות כמו 3 על 3, 4 על 5, 5 על 6 מטר וכן הלאה, וניתן בהחלט גם להזמין רשתות גדולות יותר ובמידות מיוחדות דרך המתפרה שלנו. לפני שאתם מזמינים או קונים רשת צל ממקור כלשהו, חשוב שתבינו שלא כל הרשתות עשויות מקשה אחת. ההבדל המשמעותי ביותר בין הרשתות הוא רמת סינון הקרינה, שיכולה להגיע גם ל- 95% ואפילו למעלה מכך, אבל מצד שני יכולה גם להיות נמוכה ולעמוד על 50% ולמטה מכך. מי שאינו מבין את ההבדל עשוי למצוא את עצמו עם רשת צל שלכאורה נותנת הצללה אך למעשה לא מספקת הגנה, וההבדל ניכר ומשמעותי.

בדרך כלל, הרשתות שנותנות את רמת ההגנה היותר גבוהה הן היותר כהות, כך שרשת לבנה היא פחות מגנה יחסית ואילו רשת שחורה או ירוקה יותר. יחד עם זאת, ניתן גם ליצור רשתות הצללה כפולות המעניקות הגנה עוד יותר טובה ולשלב ביניהן גם שני צבעים לפי העדפות אסתטיות. מעבר לכך, אנו ממליצים בחום להזמין להצללה רשתות צל שמגיעות עם טבעות המצויות בקצה שלהן, בדרך כלל במרחק של חצי מטר אחת מהשניה, דבר המאפשר לבצע מתיחה טובה של הרשת עם חבלים, מבלי לנקוט בפתרונות מאולתרים המובילים עד מהרה לקריעה של הרשת.

בכל מקרה, לרשת הצללה מפוליפרופילן יש כמה יתרונות חשובים. ראשית, היא מוצאת במחיר זול ונוח יחסית לפתרונות הצללה אחרים. שנית, ניתן להתאים אותה לאזורים בעלי שטחים משתנים הנדרשים להצללה, וכן לצרכים נוספים כמו צורה, צבע, רמת הגנה וכדומה. כמו כן, רשת צל כזו הינה קלת משקל ואפשר להתקין ולהוריד אותה בקלות יחסית. כך, כאשר הימים הולכים ומתקררים לקראת החורף, אפשר להוריד את הרשת וליהנות משמיים פתוחים, לקפל אותה לגודל יחסית קטן ולאפסן במחסן עד השנה הבאה. דרך אגב, אפשר בהחלט גם להשתמש בה לצורך יציאה לשטח – למשל להצללה על חוף הים, במדבר וכדומה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.