ברזנט שקוף לפי מידה

ברזנט הוא אחד מפתרונות ההצללה והכיסוי הטובים, הנפוצים והיעילים ביותר כיום. במאמר הנוכחי נסביר כיצד לזהות ברזנט איכותי, נבין מהם המרכיבים של מחיר הברזנט ומה קובע את רמתו ונקבל סקירה של מגוון הברזנטים השקופים מבית היוצר של "סוככי 4 העונות".

מה זה בדיוק ברזנט?

הברזנט הוא מעיין יריעה רחבה המשמשת למגוון רחב של ייעודים. החומר ממנו מיוצרים הברזנטים הוא לרוב תרכובת מסוימת של PVC, כאשר הרכב חומר הגלם יקבע את התכונות אשר יאפיינו את מוצר הברזנט הסופי. הברזנטים ניתנים לרכישה במידות מוכנות מראש ובהזמנה על פי מידה רצויה של הלקוח. כיום ניתן למצוא את הברזנטים בשימושים של גופים עסקיים, גופים מוסדיים וגם בשימוש של ידיים פרטיות.

בניגוד למרבית הברזנטים, הברזנט השקוף מיוצר מחומר המאפשר מעבר של אור דרכו ולכן הוא בעל מאפיינים שקופים. ניתן לשלב אותו עם הברזנטים האטומים ובכך ליצור כיסוי\ סגירה למרפסת, וניתן לעשות בו שימוש כחומר הברזנט העיקרי וליצור כיסוי שקוף למגוון רחב של שימושים ותועלות. 

יתרונות הברזנט

מאז המצאתו ועד היום, הפך הברזנט למוצר נפוץ ומוכר. הפיכתו לכל כך נפוץ ושגור התרחשה בזכות היתרונות אותן הוא מספק:

  • עמידות – הברזנטים נחשבים לחזקים ועמידים במיוחד, בזכות כך, הם מאפשרים שימוש תקין למשך תקופת זמן ארוכה וממושכת.
  • אטימות למים – יתרון נוסף אותם מספקים הברזנטים היא יכולת אטימות למים איכותית במיוחד. בזכות יכולת זאת הפכו הברזנטים למוצר אידיאלי לאיטום מרפסות, חסימת גגות פרגולות וכיסוי יעיל של פריטים בעלי ערך.
  • תנאי מזג אוויר – יעילות הברזנטים אינה נגמרת רק באטימות למים, אלא ממשיכה גם בעמידות נגד יתר תנאי מזג האוויר. הברזנטים חוסמים רוחות חזקות ויעילים בהגנה מפני השמש הישראלית החמה.
  • גמישות – נוחות השימוש בברזנט היא גבוהה במיוחד, ניתן לעבד אותם, לגזור אותם ולעצב אותם לצורה הרצויה לכם.
  • שקיפות – במאמר הנוכחי אנו עוסקים בברזנטים שקופים, לכן יתרון נוסף אותו ניתן לייחס להם הוא רמת השקיפות שלהם וכל היתרונות הנובעים מכך.

כיצד תוכלו לזהות ברזנט איכותי?

ישנן חברות רבות המייצרות ברזנטים, או מייבאות ברזנטים לישראל. חלק מהמוצרים טובים, אך חלקם נחותים ואינם יספקו לכם את מלוא יתרונות הברזנט. כך תזהו את המאפיינים של ברזנט איכותי:

  • חומר גלם – חומר גלם משובח הוא אבן היסוד של מוצר סופי איכותי. ככל שחומר הבסיס יהיה איכותי יותר, כך המוצר הסופי יבטיח לכם שימוש טוב וארוך ימים.
  • איכות ייצור – לצד הקפדה על חומר גלם משובח, יש להקפיד גם על תהליך ייצור מסודר ושימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות. הדבר יבטיח לכם ליהנות ממוצר איכותי, ברמת גימור גבוהה, נוחות שימוש אידיאלית וזמן שימוש ממושך.
  • התאמה לדרישות הלקוח – הלקוח תמיד צודק, וגם במקרה של ברזנטים שקופים ישנו הכרח להקשיב לצורכי הלקוח ולמלא אותם בצורה מיטבית.
  • מחיר – פרמטר המחיר הוא בהחלט סוגיה אליה יש לשים לב. מצד אחד לא נרצה לשלם מחיר נמוך מידי על מוצר נחות, ומצד שני לא נרצה לשלם מחיר גבוהה מידי אשר עובר את מסגרת התקציב אותו תכננו להשקיע.

ברזנט שקוף – מחיר

הרכב המחיר של הברזנט מושפע ממספר גורמים מרכזיים. שילוב כל הגורמים יחדיו הוא שיקבע את מחיר הברזנט הסופי:

  • חומר גלם – מחירו של חומר הגלם ישפיע בצורה משמעותית על מחירו של המוצר הסופי.
  • ברזנט שקוף מחיר למטראורך הברזנט אותו תבקשו לרכוש ישפיע גם הוא בצורה משמעותית על מחירו הסופי. מרבית החברות יציעו לכם מחיר לפי מטר וכך תוכלו לתכנן ולהעריך את עלות המוצר הסופית.
  • כוחות השוק –כוחות השוק הוא מושג הלקוח מעולמות הכלכלה והפיננסים. כל שאנו צריכים לדעת הוא שמחיר המוצר תלוי במידה רבה גם ברמת ההיצע והביקוש הקיימים בשוק.
  • החברה המייצר – כל חברה קובעת ומתמחרת לבדה את מחיר המוצרים שלהם. לעיתים אנו משלמים פרמיה נוספת רק על "שם" של חברה מוכרת.

סוככי 4 העונות – הברזנטים השקופים שלנו

החברה שלנו היא אחת החברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום הייצור והשיווק של פתרונות הצללה שונים. במשך השנים צברנו יידע וניסיון רבים , אותם אנו רותמים על מנת לפתח, ליצור ולייצר מוצרים ברמת האיכות הגבוהה ביותר בישראל. אנו מציעים לכם מגוון רחב של ברזנטים שקופים איכותיים, בהזמנה לפי המידות שלכם ותוך הקשבה מלאה לצרכים ולדרישות שלכם. הכל תוך שמירה על רמת המחירים המשתלמת בישראל. ליצירת קשר, קבלת פרטים נוספים וביצוע של הזמנות טלפוניות – חייגו: 04-6889698

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.