במדינה כמו שלנו, בה השמש זורחת ברוב ימות השנה, יש דרישה גדולה לפתרונות הצללה. קיימים פתרונות הצללה מגוונים וכל אחד מהם מתאים למטרות מסוימות. בד רשת קופקו נותן מענה יעיל, איכותי וחסכוני להצללת פינות ישיבה, גינות, מרפסות ועוד. בד רשת קופקו קיים במספר צבעים וניתן כמובן להזמינו במידות הרצויות. לרשתות צל תכונות ואיכויות של אמצעי הצללה איכותיים מהשורה הראשונה: הן מסוגלות לספק הצללה בשיעור של 90%, הן חזקות ועמידות בפני פגעי מזג האוויר, בהזמנות מיוחדות ניתן לקבל גם רשת הצללה חסינת אש.

כיצד בוחרים בד רשת להצללה?

תחילה חשוב להגדיר מהו בדיוק השטח הדורש הצללה, ולאיזו מטרה היא נועדה. יש הבדל בין הצללת מרפסת לבין הצללת צמחייה בגינה הן מבחינת גודל הרשת והן מבחינת הצבע המומלץ. וכמובן, כמו בכל בד רשת לסוגיו, קיים פרמטר של מידת צפיפות האריגה אשר יוצרת רשת עם חללים קטנטנים או מרווחים יותר, אשר משפיעים על איכות הצל, עמידותה מול קרני השמש הקופחת, מידת האוורור ומה יהיה שיעור סינון הקרינה. יש לקחת בחשבון שרשת בצבע כהה תספק צל במידה רבה יותר. על מנת להבטיח את עמידותה של הרשת לאורך זמן חשוב לוודא קיומם של חגורת או פס חיזוק בדפנותיה ושהיא מצוידת בלולאות מתכת מובנות בשוליה.

בד רשת קופקו להצללת מוסדות ציבוריים

כאשר מדובר בהצללת מוסד ציבורי כגון בית ספר, גן ילדים, גינות ציבוריות, מתחמי ישיבה חיצוניים בבתי מלון או בתי חולים וכו', חשוב מאד ומומלץ ביותר להתקין רשת צל מעכבת בעירה. מה שמייחד רשת מעכבת בעירה הוא חסינותה בתנאי חום קיצוניים כגון בשעת שרב קיצוני או שריפה, היא מספקת הגנה מפני קרינת UV והיא עמידה באופן כללי בפני פגעי הזמן לאורך שנים רבות.

מחפשים בד רשת להצללה?

בסוככי ארבע העונות בע"מ, החברה שלנו, אנו מייצרים בעצמנו את כל סוגי הסוככים ופתרונות ההצללה מהחומרים האיכותיים ביותר ובטכניקות החדישות והמתקדמות ביותר. צוות העובדים שלנו מקצועי, אדיב ומיומן והשירות שלנו מהיר ומדוייק.
ניתן ליצור עמנו קשר באון ליין דרך האתר או באמצעות שיחת טלפון. נציגים שלנו זמינים עבורכם 24/7 למתן תשובות לשאלות ומתן אינפורמציה רלוונטית עבורכם. נשמח לראותכם בין לקוחותינו הרבים והמרוצים. להתראות בקרוב.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.