בד ברזנט לסוכה

מבין פתרונות ההצללה השונים, בולטים ביעילות שלהם הברזנט והשמשונית. אמנם, אנשים רבים תוהים מה ההבדל בין השניים. לכן, יש להקדים ולומר כי אמנם ישנם קווי דמיון רבים בין הברזנט לבין השמשונית, אך יש גם שינויים דקים שמבדילים ביניהם. ישנם פרמטרים שונים שיש לבחון טרם שרוכשים שמשונית או ברזנט (מחיר, איכות הבד ועוד). על כן, במאמר הבא ניתן לקרוא על אותם הבדלים, וכן על טיפים שמומלץ ליישם טרם רכישת ברזנט או שמשונית.

מה זה ברזנט עם טבעות?

ברזנטים הינם הגדרה כוללת לכלל סוגי היריעות שמשמשות לצרכי קירוי, כיסוי והצללה של מבני חוץ, כמו פרגולות וסוככים. טבעות לברזנטים נמצאות בקצות הברזנט, משמשים לטובת החדרת חבל עבה, אותו קושרים לטובת יצירת הצללה. ניתן למנות שני סוגים עיקריים של ברזנטים:

  • ברזנט pvc – מדובר על בד ברזנט אטום למים. ניתן להשתמש בו ככיסוי יעיל בפני גשמים, ולהתקינו על גבי פרגולות ביתיות.
  • ברזנט בד – מדובר על יריעת בד שמצופה בשכבת איטום. אך סוג זה של ברזנט אינו יעיל כשכבת הגנה בפני גשמים, לכן סוג זה של ברזנט הינו בד ברזנט לכיסוי חפצים ורהיטים למניעת הצטברות אבק וכדומה.

מה זה שמשונית?

השמשונית הינה יריעת בד, אשר מיוצרת בטכניקת הלחמה ייחודית, שהופכת את יריעת הבד לאטומה בצורה מוחלטת וכן לעמידה ביותר בפני מים. השמשוניות נועדו בעיקר לצרכי הצללה והגנה מפני קרני השמש, וזאת משום שהחומר שממנו מיוצרת השמשוניות, משלב בתוכו גם חומרי גלם עם UV חוסמי קרינה. על כן, ניתן למצוא מרפסות ביתיות שסגורות עם שמשוניות, על מנת להעניק הצללה למרפסת גם בשעות שהשמש קופחת.

מה ההבדל בין ברנזט לשמשונית?

ברמת העיקרון, לא קיים הבדל מובהק וברור בין ברזנט לשמשונית. זאת נוכח העובדה כי שני סוגי היריעות משמשים לצרכי הצללה וקירוי. אך יחד עם זאת, ניתן למנות הבדלים דקים, כמו:

  • עיצוב – השמשונית היא בעלת נראות אסתטית יותר מאשר הברזנט. זאת הודות לטכניקת ההלחמה שבאמצעותה היא מיוצרת. על כן, השמשונית מהווה את הפתרון האידיאלי ביותר גם בפן העיצובי לצרכי הצללה.
  • סינון קרינת UV – כאמור לעיל, חלק מחומרי הגלם המשמשים ליצירת שמשוניות, הינם חומרים המסננים קרינת UV. דבר זה קיים רק בשמשוניות ולא בברזנטים.

ברזנט שמשונית-מחיר

עבור מי שתוהה כמה עולה ברזנט, יש להקדים ולומר כי ישנם משתנים שונים המשפיעים על מחיר הברזנט, כגון:

  • אורך הבד – לרוב, המחיר של הברזנט מתומחר על פי מטר רץ. על כן, ככל שיש צורך בבד יותר ארוך, כך המחיר יעלה בהתאם. לכן, מומלץ למדוד בצורה מדויקת כמה מטר של בד ברזנט יש לרכוש, וכך להימנע מרכישת בד ארוך מדי ללא שום סיבה מוצדקת.
  • איכות הבד – ישנם חומרי גלם רבים המשמים ליצירת ברזנט, חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות. על כן, כאשר מדובר על ברנט העשוי מחומרי גלם איכותיים ועמידים, מחירו לעיתים יהיה יותר יקר בהשוואה לברזנט זול ולא איכותי. אך יש לציין כי חשוב מאוד שלא להתפשר על ברזנט שאינו איכותי, גם אם הדבר מחייב לשלם מעט יותר.
  • אטום או לא אטום – כאמור לעיל, יש שני סוגים של ברזנטים, כאשר סוג אחד אטום בפני מים והשני לא. על כן, המחיר של הבד האטום, לרוב יהיה יותר יקר מאשר הבד שאינו אטום.

סוככי 4 העונות – בד ברזנט-מחיר משתלם

אנו בחברת סוככי 4 העונות, צברנו ניסיון של שנים בייצור והתקנה של כל פתרונות ההצללה לפרטיים, לעסקים ולמוסדות. מבין מוצרינו הרבים, ניתן למנות:

  • סוככים והצללות
  • פרגולה חשמלית
  • סגירת חורף
  • בד יוטה להצללה
  • שמשונית למרפסת
  • ברזנטים
  • רשתות צל ועוד

אנו מייצרים את מוצרינו תוך מתן דגש על איכות ומקצועיות העבודה, החומרים והבדים, על מנת להבטיח ללקוח את האמינות המרבית. כל העבודות שלנו מלוות בבקרת מהנדס בכיר בכל השלבים, מהתכנון ועד למסירה הסופית. בעלי המקצוע וצוות העובדים שלנו יספקו את השירות הטוב ביותר עבור כל לקוח, במהירות ועמידה בזמנים. הצוות שלנו מורכב מבעלי מקצוע מומחים בעבודות המסגרות והפרזול, הכנה ותקנה של העבודות בכל תנאי ומצב. לקוחותינו נהנים משירות אדיב, אמין ומקצועי ביותר.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

טלפון: 052-6619303

מייל: onoot@gmail.com


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.